Wstęp
Table of contents
Informujemy, że na Portalu Funduszy Europejskich została opublikowana zaktualizowana wersja „Księgi Tożsamości Wizualnej marki Fundusze Europejskie na lata 2021–2027”.
Dokument został zmieniony zgodnie z informacjami przekazanymi podczas spotkania Grupy koordynującej do spraw komunikacji Funduszy Europejskich w 2023 r. Wprowadzone zmiany obejmowały m.in. modyfikacje oraz dodanie nowych treści, w tym wzoru wspólnej tablicy dla wielu projektów FE i rozdziału dotyczącego oznaczania projektu dofinansowanego jednocześnie z Funduszy Europejskich i Krajowego Planu Odbudowy, a także uwzględnienie znaków programów: Fundusze Europejskie na Pomoc Żywnościową oraz Fundusze Europejskie na Migracje Granice i Bezpieczeństwo.
Równocześnie informujemy, że na Portalu Funduszy Europejskich https://www.funduszeeuropejskie.gov.pl/strony/o-funduszach/fundusze-2021-2027/prawo-i-dokumenty/zasady-komunikacji-fe/ zostały udostępnione wzory roll-upów do pobrania oraz zostały zaktualizowane pliki graficzne w następujących folderach:
1. Reklama display
2. Media społecznościowe: Linia 1
3. Znak UE
4. Punkty Informacyjne, foldery: PIFE ankieta A4, PIFE namiot (2x2/3x3), PIFE namiot dmuchany, PIFE baner desktop, PIFE baner wieżowiec, PIFE rollup, PIFE minirollup, PIFE cover i profilowe FB, PIFE bluza, PIFE koszulka, PIFE koszulka polo, PIFE kurtka, PIFE wizytówka.
Księga Tożsamości Wizualnej marki Fundusze Europejskie 2021 – 2027