Unicorn Hub Innovation Lab

Cel dofinansowania
Zapewnienie kompleksowego wsparcia od fazy koncepcyjnej, aż po zbudowanie działającego modelu biznesowego.
Miejsce realizacji projektu
Polska
Zasięg terytorialny projektu
Polska
Dla kogo
Osoby fizyczne

18 października 2024r.

Ogłoszenie konkursu

4 listopada 2024 r.

Start składania wniosków

30 kwietnia 2026 r.

Koniec składania wniosków

Zobacz także

Laboratorium Innowatora – oferta dla pomysłodawców

Przejdź dalej

FENG

Poznaj podstawowe pojęcia

Otwórz słownik pojęć

Powiadomienia o tym konkursie

Wysyłając formularz, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych.

Spis treści

Cel projektu

Dołączając  do programu UnicorHub Innovation Lab otrzymasz dostęp do wiedzy, zasobów oraz narzędzi niezbędnych do komercjalizacji Twojego pomysłu. Naszym celem jest zapewnienie kompleksowego wsparcia od fazy koncepcyjnej, aż po zbudowanie działającego modelu biznesowego.  

Dołączając  do programu UnicorHub Innovation Lab :

  • Rozwiniesz i przetestujesz swój pomysł biznesowy

  • Zdobędziesz solidną dawkę wiedzy dostosowaną do Twojej strategii

  • Stworzysz pierwszą wersję swojego produktu – MVP

  • Przygotujesz swój profesjonalny pitchdeck

  • Zbudujesz bazę biznesowych kontaktów

  • Weźmiesz udział w Demo Day

  • Otrzymasz dostęp do autorskiej platformy szkoleniowej Startup Academy

Kto może otrzymać wsparcie?

Do udziału w programie mentoringowym zapraszamy osoby fizyczne oraz zespoły składające się z osób fizycznych zamieszkałych na terenie całej Polski. Program dedykowany jest m.in.: innowatorom, pomysłodawcom, przedsiębiorcom, menedżerom, naukowcom  i wszystkim osobom, które poszukują wsparcia w rozwijaniu nowoczesnych rozwiązań.

Ścieżki rozwoju

W ramach programu możesz wybrać jedną z trzech ścieżek rozwoju: 

  • GO GLOBAL - wsparcie startupów w procesie internacjonalizacji

  • CORPORATE FUSION - ułatwienie współpracy z korporacjami i dużymi przedsiębiorstwami oraz zrozumienie ich specyficznych potrzeb

  • MARKETWIDE - celem jest wzrost umiejętności niezbędnych do skutecznego działania na rynku poprzez doskonalenie strategii marketingowych oraz zarządzania relacjami z klientami

Spis treści

Pomoc