Ramy strategii komunikacji Krajowej Inteligentnej Specjalizacji

Bądź na bieżąco

Podaj e-mail by pobrać raport

2018_POIR_Ramy_strategii komunikacji KIS

PDF Pobierz

Raport jest dopełnieniem dwóch wcześniejszych badań dot. problematyki komunikacji Krajowej Inteligentnej Specjalizacji - analizy semiotycznej pojęcia inteligentnych specjalizacji i przedsiębiorczości oraz badań interesariuszy komunikacji KIS. Stanowi on koncepcję przyszłych działań komunikacyjnych oraz wskazówki co do strategii komunikacji KIS. Raport powstał w ramach szerszego „Badania ewaluacyjnego na potrzeby opracowania strategii komunikacji Krajowej Inteligentnej Specjalizacji…”, w ramach projektu „Monitoring KIS” (POIR 2.4.2).

Jeżeli chcesz dowiedzieć się:

  • w jaki sposób dotychczas komunikowano inteligentne specjalizacje?
  • jakiego języka używa się do komunikacji inteligentnych specjalizacji?
  • jakie są najskuteczniejsze metody docierania z komunikatem do przedsiębiorców?
  • jakie cechy powinien zawierać komunikat?
  • jaka jest rola ambasadorów marki „inteligentna specjalizacja”?

zapraszamy do lektury!

Co zawiera publikacja

  1. Wstęp
  2. Gdzie jesteśmy w chwili obecnej (background)?
  3. Co chcemy osiągnąć?
  4. Jaką rolę ma spełniać komunikat w naszej strategii?
  5. Do kogo chcemy dotrzeć z przekazem (core target group)?
  6. Czego ci ludzie oczekują, jak myślą, w co wierzą (insight)?
  7. Co jest głównym komunikatem (main massage, single minded message)?
  8. Dlaczego konsumenci mają nam uwierzyć?
  9. Co mają myśleć po kampanii, jaką reakcję chcemy wywołać?
  10. Klimat, charakter i ton przekazu (tone of voice)
  11. Co dodatkowo powinniśmy uwzględnić (mandatories)?
Pomoc