Wzrost rozpoznawalności marek produktowych firmy Podwysocki Sp.J. na rynku międzynarodowym

Opis projektu

Widok wieszkaów z ubraniami na sotisku

Celem projektu była promocja marek produktowych firmy Podwysocki Spółka Jawna na rynku międzynarodowym. Przedmiotem eksportu są produkowane przez firmę kolekcje odzieży damskiej pod marką SUNWEAR oraz FERIA. Marka SUNWEAR przygotowuje dwie kolekcje rocznie w trybie fast fashion. Głównym asortymentem marki SUNWEAR są bluzki, sukienki oraz lekkie swetry. FERIA to marka kontraktacyjna, która dwa razy w roku prezentuje kolekcję, zawierającą około 110 modeli w komplementarnym asortymencie.

Produkty promowane były na targach:

  • CPM Moskwa, Rosja – wrzesień 2017, wrzesień 2018, luty 2019;
  • Moda Birminhgam, Wielka Brytania – luty 2018, luty 2019;
  • Who’s next Paryż, Francja – wrzesień 2019;
  • Targi Mody Poznań, Polska – luty/marzec 2018, luty/marzec 2019.

Dzięki uczestnictwu w imprezach targowych oraz organizacji misji gospodarczej produkty firmy obu marek stały się rozpoznawalne na rynkach zagranicznych, głównie rosyjskim, brytyjskim i francuskim. Spółka zaprezentowała swoje produkty kilkuset tysiącom strategicznych klientów z kilkudziesięciu krajów świata. Finalne rezultaty projektu to wypromowanie marek produktowych spółki Podwysocki, podpisanie nowych kontraktów handlowych, wzrost przychodów ze sprzedaży eksportowej. Ponadto umocnienie wizerunku spółki na rynkach międzynarodowych i zwiększenie konkurencyjności przedsiębiorstwa na arenie światowej.

  • Nazwa Programu Operacyjnego: Inteligentny Rozwój
  • Nazwa poddziałania: 3.3.3 Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych Go to Brand
  • Nazwa projektu: Wzrost rozpoznawalności marek produktowych firmy Podwysocki Sp.J. na rynku międzynarodowym
  • Nazwa beneficjenta: Podwysocki Spółka Jawna
  • Wartość projektu: 642 803,00 zł
  • Wartość dofinansowania: 435 225,00 zł
  • Beneficjent

  • Podwysocki Spółka Jawna

  • Miejsce realizacji projektu

    Łódź, łódzkie

  • Siedziba beneficjenta

    Łódź

  • Wartość projektu

    642 803 PLN

  • Wartość dofinansowania

    435 225 PLN


Miejsce realizacji projektu

Pomoc