Wprowadzenie produktów marki PETITE LAURE na rynek amerykański

Opis projektu

zdjęcie produktu ręczniczka dziecięcego

W ramach działalności formy PETITE LAURE została stworzona marka ubranek dla dzieci, bielizny nocnej do porodu i karmienia oraz akcesoriów w postaci kocy, otulaczy i pieluszek wyłącznie z bawełny organicznej i ekologicznego bambusa. PETITE LAURE cały swój proces produkcyjny, łącznie z tkaniem i projektowaniem, prowadzi w Polsce, zgodnie z poszanowaniem zasady fair trade. Celem projektu był wzrost rozpoznawalności marki PETITE LAURE PAULINA WUDARCZYK na arenie międzynarodowej oraz promocja jej oferty produktowej. Na potrzeby Branżowego Programu Promocji MODY POLSKIEJ firma wzięła udział w targach oraz w jednej indywidualnej misji gospodarczej na rynku perspektywicznym, w USA. Celem tych działań było pozyskanie potencjalnych kandydatów do współpracy biznesowej (dystrybutorów, agentów, odbiorców hurtowych). Realizacja działań promocyjnych pozwoliła na zwiększenie rozpoznawalności marki na rynku międzynarodowym. Ekspansja na rynki zagraniczne pozwoliła zwiększyć sprzedaż oraz otworzyć nowe kierunki dystrybucji.

  • Beneficjent

  • PETITE LAURE PAULINA WUDARCZYK

  • Miejsce realizacji projektu

    Warszawa, mazowieckie

  • Siedziba beneficjenta

    Gietrzwałd

  • Wartość projektu

    182 400 PLN

  • Wartość dofinansowania

    145 920 PLN


Miejsce realizacji projektu

Pomoc