Wstęp
Spis treści
Uprzejmie informujemy, że 25 stycznia br. nastąpiła aktualizacja systemu Bazy Usług Rozwojowych. Jest ona wynikiem prawie 5 miesięcznego doświadczenia w pracy ze zmienioną Bazą oraz odpowiedzią na sugestie zgłaszane przez użytkowników. Najważniejsze wprowadzone modyfikacje to:
- W wyszukiwarce Dostawców usług wprowadzono mechanizm wymuszający skorzystanie z filtrów wyszukiwania
- Na profilu Dostawcy Usługi, w zakładce „Lista zapisów” wprowadzono daty rozpoczęcia oraz zakończenia usługi. Możliwe jest również sortowanie oraz filtrowanie po nowo wprowadzonych danych,
- Wprowadzono możliwości odwołania usługi do daty jej zakończenia, w przypadku gdy statusy zapisów uczestników to „Rezygnacja” lub „Odrzucony” lub gdy nie ma zapisów.
- Wprowadzono komunikat przeglądarkowy w przypadku wyjścia z formularza zapisu na usługę bez zapisania danych,
- Umożliwiono wydruk zapotrzebowania na usługę,
- Wprowadzono modyfikacje treści powiadomień wysyłanych z systemu BUR oraz możliwość wyłączenia powiadomień email dla Administratorów regionalnych.