Wniosek o płatność

Wstęp

Spis treści

W jakich formach wypłacane jest dofinansowanie?

Dofinansowanie może być wypłacane w formie:

  • refundacji poniesionych kosztów,
  • zaliczki na poczet wydatków,

w zależności od zapisów umowy o dofinansowanie.

 

Jakie koszty są kwalifikowane w projekcie?

Tej informacji szukaj w Regulaminie konkursu, do którego był składany wniosek, a także w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.

  

Jakie dokumenty zweryfikuje PARP?

Beneficjent przedkłada wniosek o płatność oraz dokumenty niezbędne do rozliczenia Projektu za pośrednictwem SL2014, chyba że z przyczyn technicznych nie jest to możliwe (w takim przypadku Beneficjent zgłasza Instytucji Pośredniczącej zaistniały problem na adres e-mail awariaSL@parp.gov.pl, przy czym wzór pisemnej wersji minimalnego wzoru wniosku o płatność określają Wytyczne w zakresie warunków gromadzenia i przekazywania danych w postaci elektronicznej na lata 2014-2020, zwane dalej „Wytycznymi w zakresie gromadzenia”).

Informacje, jakie dokumenty należy złożyć do wniosku o płatność, Beneficjent każdorazowo otrzyma od PARP. Są to np. kopie dokumentów potwierdzających poniesienie wydatków,  w tym miedzy innymi np.:

  • kopie dokumentów księgowych wraz z potwierdzeniami dokonania zapłaty,
  • kopie dokumentów potwierdzających wykonanie prac,
  • kopie dokumentów potwierdzających wybór wykonawców zgodnie z wymogami określonymi w Umowie,
  • kopie innych dokumentów potwierdzających zgodność realizacji Projektu z Umową.

  

Kiedy należy składać wnioski o płatność?

Informacje o obowiązujących terminach składania wniosków o płatność oraz rozliczania dofinansowania znajdziesz w umowie o dofinansowanie.

 

Pomoc