W okresie realizacji Projektu oraz w okresie trwałości Projektu86 Beneficjent jest zobowiązany w szczególności do:
- umieszczania w widoczny sposób znaku Funduszy Europejskich, znaku barw Rzeczypospolitej Polskiej (jeśli dotyczy; wersja pełnokolorowa) i znaku Unii Europejskiej na:
a) wszystkich prowadzonych działaniach informacyjnych i promocyjnych dotyczących Projektu,
b) wszystkich dokumentach i materiałach (m.in. produkty drukowane lub cyfrowe) podawanych do wiadomości publicznej,
c) wszystkich dokumentach i materiałach dla osób i podmiotów uczestniczących w Projekcie,
d) produktach, sprzęcie, pojazdach, aparaturze itp. powstałych lub zakupionych z Projektu, poprzez umieszczenie oznakowania w postaci trwałych naklejek
- umieszczenia w sposób wyraźnie widoczny dla społeczeństwa trwałej tablicy informacyjnej lub pamiątkowej podkreślającej fakt otrzymania dofinansowania z Unii Europejskiej:
a) w przypadku inwestycji rzeczowych w ramach Projektu – niezwłocznie po rozpoczęciu jego realizacji,
b) w przypadku instalacji sprzętu zakupionego w ramach Projektu – niezwłocznie po jego zainstalowaniu.
W przypadku, w którym miejsce realizacji Projektu nie zapewnia skutecznego dotarcia do społeczeństwa z informacją o jego realizacji, umiejscowienie tablicy powinno zostać uzgodnione z Instytucją Pośredniczącą. Wzór tablicy dostępny jest w Księdze Tożsamości Wizualnej i na stronie pod adresem Zasady komunikacji marki Fundusze Europejskie 2021-2027.
a) tytuł projektu,
b) podkreślenie faktu otrzymania wsparcia finansowego z Unii Europejskiej przez zamieszczenie znaku Funduszy Europejskich, znaku barw Rzeczypospolitej Polskiej i znaku Unii Europejskiej,
c) zadania, działania, które będą realizowane w ramach projektu (opis, co zostanie zrobione, zakupione etc.),
d) grupy docelowe (do kogo skierowany jest Projekt, kto z niego skorzysta),
e) cel lub cele projektu,
f) rezultaty projektu,
g) łączną wysokość wydatków kwalifikowalnych projektu,
h) wysokość dofinansowania ze środków europejskich
- dokumentowania działań informacyjnych i promocyjnych prowadzonych w ramach Projektu.