Udział Spółki Argo w programie promocji branży polskich specjalności żywnościowych Go To Brand

COM_SUCCESSES_DETAIL_PROJECT_DESCRIPTION

Widok stoiska targowego ze słodyczami

Projekt obejmował promowanie marki produktowej, która ma szansę stać się rozpoznawalną na rynku zagranicznym. Przedmiotem projektu były słodycze, tj. lizaki, cukierki i karmelki, które charakteryzują się naturalnymi barwnikami i aromatami. Zawierają soki owocowe i witaminy, są bez środków konserwujących.

W ramach projektu firma wzięła udział w imprezach targowych:

  • Iran Agro 2017;
  • Speciality Food Festival 2017, Dubaj;
  • Angua 2017, Niemcy;
  • ISM 2018, Niemcy;
  • Ran Agro 2018;
  • Africa's Big 2018;
  • Sial Paris 2018, Francja;
  • ISM 2019, Niemcy;
  • Speciality Food Festival, Zjednoczone Emiraty Arabskie;
  • Angua 2019, Niemcy.

Przeprowadzone działania umożliwiły nawiązanie stałych partnerskich stosunków z kontrahentami, podpisanie kontraktów handlowych. Pozwoliły wejść z ofertą na kluczowy rynku zbytu – regionu Bliskiego Wschodu i Afryki Północnej, który jest jednym z najdynamiczniej rozwijających się i najzamożniejszych rynków świata. Zwiększyła się rozpoznawalność firmy oraz przychody z eksportu.

  • Nazwa Programu Operacyjnego: Inteligentny Rozwój
  • Nazwa poddziałania: 3.3.3 Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych – Go To Brand
  • Nazwa projektu: Udział Spółki Argo w programie promocji branży polskich specjalności żywnościowych Go To Brand
  • Nazwa beneficjenta: Zakład Produkcyjno-Handlowy ARGO Sp.z o.o.
  • Wartość projektu: 1 224 735,60 zł
  • Wartość dofinansowania: 597 432,00 zł

 

  • COM_SUCCESSES_DETAIL_BENEFICIARY

  • Zakład Produkcyjno-Handlowy ARGO Sp.z o.o.

  • COM_SUCCESSES_DETAIL_PROJECT_LOCATION

    Łańcut, podkarpackie

  • COM_SUCCESSES_DETAIL_BENEFICIARY_HQ

    Łańcut

  • COM_SUCCESSES_DETAIL_PROJECT_VALUE

    1 224 736 PLN

  • COM_SUCCESSES_DETAIL_FUNDING_VALUE

    597 432 PLN


COM_SUCCESSES_DETAIL_PROJECT_LOCATION

Pomoc