Wprowadzenie produktów marki PETITE LAURE na rynek amerykański

COM_SUCCESSES_DETAIL_PROJECT_DESCRIPTION

zdjęcie produktu ręczniczka dziecięcego

W ramach działalności formy PETITE LAURE została stworzona marka ubranek dla dzieci, bielizny nocnej do porodu i karmienia oraz akcesoriów w postaci kocy, otulaczy i pieluszek wyłącznie z bawełny organicznej i ekologicznego bambusa. PETITE LAURE cały swój proces produkcyjny, łącznie z tkaniem i projektowaniem, prowadzi w Polsce, zgodnie z poszanowaniem zasady fair trade. Celem projektu był wzrost rozpoznawalności marki PETITE LAURE PAULINA WUDARCZYK na arenie międzynarodowej oraz promocja jej oferty produktowej. Na potrzeby Branżowego Programu Promocji MODY POLSKIEJ firma wzięła udział w targach oraz w jednej indywidualnej misji gospodarczej na rynku perspektywicznym, w USA. Celem tych działań było pozyskanie potencjalnych kandydatów do współpracy biznesowej (dystrybutorów, agentów, odbiorców hurtowych). Realizacja działań promocyjnych pozwoliła na zwiększenie rozpoznawalności marki na rynku międzynarodowym. Ekspansja na rynki zagraniczne pozwoliła zwiększyć sprzedaż oraz otworzyć nowe kierunki dystrybucji.

  • COM_SUCCESSES_DETAIL_BENEFICIARY

  • PETITE LAURE PAULINA WUDARCZYK

  • COM_SUCCESSES_DETAIL_PROJECT_LOCATION

    Warszawa, mazowieckie

  • COM_SUCCESSES_DETAIL_BENEFICIARY_HQ

    Gietrzwałd

  • COM_SUCCESSES_DETAIL_PROJECT_VALUE

    182 400 PLN

  • COM_SUCCESSES_DETAIL_FUNDING_VALUE

    145 920 PLN


COM_SUCCESSES_DETAIL_PROJECT_LOCATION

Pomoc