Wstęp
Table of contents
Dobiegają końca targi GAMESCOM 2022, największe targi gier interaktywnych i rozrywki w Europie, na których Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości zorganizowała polskie stoisko narodowe.
Oferta polskich przedsiębiorstw cieszyła się dużym zainteresowaniem wśród zwiedzających. Mieliśmy przyjemność promować ofertę blisko 70 polskich firm, które nawiązały wiele nowych kontaktów biznesowych z partnerami z całego świata.
Firmy promowały się zarówno za pośrednictwem tradycyjnych materiałów informacyjnych, jak i materiałów audiowizualnych. Na stoisku zapewniono również możliwość organizacji spotkań b2b, w trakcie których polskie firmy bezpośrednio prezentowały swoją ofertę potencjalnym partnerom biznesowym.
25 sierpnia na naszym stoisku zorganizowane zostało wydarzenie networkingowe pn. „Polish Night”, które przyciągnęło ponad 300 gości! Była to dodatkowa okazja do zawarcia nowych kontaktów oraz wymiany doświadczeń i inspiracji.
Polskie firmy prezentujące swoją ofertę na naszym stoisku niezwykle pozytywnie oceniły jego organizację i obsługę, podkreślając niewątpliwe zwiększenie zasięgu promocji poprzez udział w naszym przedsięwzięciu.
– Dzięki współpracy z PARP w znacznym stopniu zoptymalizowaliśmy koszty uczestnictwa w Gamescom, a jednoczesne umożliwienie umawiania i odbywania spotkań biznesowych w tak komfortowych warunkach było dodatkowym atutem – mówi Michał Grzesiczek z firmy Vimagineo sp. z o.o., promujący najnowszą grę „Chernobyl Again”. – Z pewnością będziemy chcieli skorzystać z oferty PARP w przyszłości.
Dziękujemy wszystkim za odwiedzenie polskiego stoiska, a firmom – owocnych dalszych rozmów z nowo poznanymi partnerami!
Wkrótce na profilu Branżowego Programu Promocji sektora ICT na Facebooku zamieścimy dokumentację fotograficzną z targów i stoiska.
Stoisko zostało zorganizowane w ramach projektu „Promocja gospodarki w oparciu o polskie marki produktowe – Marka Polskiej Gospodarki – Brand”, poddziałanie 3.3.2 Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020.

