-
Kolejny nabór do programu Ścieżka SMART
-
Komunikacja marketingowa nie tylko dla dużych firm – marketing szeptany
-
Konsorcjum z Grupy Arteria ponownie wygrywa przetarg na obsługę infolinii PARP
-
Krajowy System eFaktur i jego wdrożenie – wyzwanie dla podatników VAT
-
Kredyt w firmie – jak się przygotować, jak wybrać?
-
Kult pracy odchodzi do lamusa! Czy zastąpi go quiet quitting?
-
Kurs „Jak założyć własną firmę?” został zaktualizowany!
-
Kurs „Podatek VAT w MŚP” w nowej, zaktualizowanej odsłonie!
-
Kurs „Prawo Pracy w MŚP” zaktualizowany o najnowsze przepisy!
-
Lista dostępnych kursów online
-
Lista planowanych kursów online
-
Lista przedsięwzięć MŚP z Regionu nr 3 z województwa podkarpackiego niewybranych do wsparcia w ramach inwestycji A1.2.1 KPO HoReCa ze względu na wyczerpanie alokacji
-
Marketing doświadczeń – czym jest i jakie ma znaczenie dla marki?
-
Mikro, małe, czy średnie – czyli jak określić wielkość przedsiębiorstwa?
-
Motywowanie pracowników
-
Najczęstsze błędy i pułapki w klasyfikacji taryfowej
-
Najczęstsze błędy przedsiębiorców związane ze znakami towarowymi i wzorami przemysłowymi
-
Nowe horyzonty edukacji biznesowej – dlaczego Akademia PARP rewolucjonizuje sposób nabywania umiejętności?
-
Nowe programy dla przedsiębiorców – transmisja ze spotkania w Krakowie o godz. 12:00
-
Nowy kurs Akademii PARP: „Content marketing w biznesie”
Strona 5 z 8