-
Projekt „Dostępna książka” – sztuczna inteligencja i tworzenie dostępnych treści
-
Promocja i rozwój sprzedaży serów topionych marki LACTIMA na rynkach międzynarodowych
-
Promocja marki Cormay poprzez kampanie promocyjną oraz udział w targach międzynarodowych Medica 2024
-
Promocja marki innowacyjnej N'Fun 30 firmy N FUN YACHTING w celu jej rozwoju oraz zwiększenia przychodów z eksportu.
-
Promocja marki ZWAE na rynkach międzynarodowych
-
Promocja marki, produktów i usług WiRan na rynkach zagranicznych
-
Przedłużamy nabór do programu „Startups Are Us” – wsparcie dla startupów MedTech i FinTech
-
Przedsiębiorczość w pigułce: innowacyjny system poprawiający bezpieczeństwo pożarowe w kopalniach
-
Przyszłość Polski w rękach przedsiębiorców? Perspektywy rozwoju i wsparcia sektora B+R
-
Raport PARP: Sztuczna inteligencja w edukacji – perspektywy i zagrożenia
-
Raport Poland Prize
-
Rozwijaj, wdrażaj, sprzedawaj: dofinansowanie na rozwój startupów w Polsce Wschodniej
-
Rusza II etap oceny projektów w „Ścieżce SMART”. Jak się do niego przygotować?
-
Rusza nabór „Rozwój oferty klastrów dla firm” dla Krajowych Klastrów Kluczowych. Sprawdź nowe zasady
-
Rusza XXVI edycja konkursu Polski Produkt Przyszłości
-
Sektor publiczny w cyfrowej rewolucji: Od danych do decyzji w kilka minut dzięki gen AI
-
Siła ludzi, przewaga kompetencji – Fundusze Europejskie i PARP wspierają rozwój kadr
-
Skrócenie czasu podróży, mniejsze zanieczyszczenia powietrza czy większa dostępność. Zakończono inwestycje transportu miejskiego w Lublinie
-
Startuje nabór do konkursu „Granty na Eurogranty – oferta dla przedsiębiorców”
-
Twój Biznes: Fundusze Europejskie w Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
Strona 4 z 5