Wraz z coraz powszechniejszym wykorzystaniem Internetu przez wszystkie grupy społeczne i wiekowe, stało się jasne, że tradycyjne działania public relations (PR) w komunikacji marketingowej już nie wystarczą. Internet stworzył bowiem niesamowitą szansę – możliwość szybkiego, bezpośredniego kontaktu firm z potencjalnymi klientami. Co więcej, według prognoz na 2010 r. wykorzystanie narzędzi internetowych w działaniach marketingowych będzie wzrastać. Badania wykazują rosnące zainteresowanie realizacją strategii marketingowych z naciskiem na wykorzystanie właśnie narzędzi internetowych.
Co zawiera publikacja
1. Wprowadzenie 4
2. Pojęcia związane z e-PR 4
2.1. Podstawowe definicje 4
2.2. Podstawowe narzędzia 6
3. Korzyści jakie daje e-PR 6
4. Aktualne trendy w obszarze e-PR 7
5. e-PR w serwisach społecznościowych 8
6. PR internetowy a reklama w Internecie 9
7. Podsumowanie 9
8. Źródła 9