Innowacje w sektorze usług - przewodnik po systematyce oraz przykłady dobrych praktyk

Bądź na bieżąco

Podaj e-mail by pobrać raport

Innowacje w sektorze usług - przewodnik po systematyce oraz przykłady dobrych praktyk

PDF Pobierz

Publikacja powstała w odpowiedzi na zaobserwowaną przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości lukę na rynku wydawniczym, na którym brakowało przystępnej publikacji na temat innowacyjności w sektorze usług. O ile innowacyjność przedsiębiorstw produkcyjnych jest zjawiskiem stosunkowo dobrze opisanym, o tyle zjawiska innowacyjności (we wszystkich jej aspektach) przebiegające w przedsiębiorstwach usługowych funkcjonują w literaturze przedmiotu w sposób rozproszony i niepełny. Celem jaki postawiono przed autorem było zebranie pojęć opisujących zjawisko innowacyjności w działalności usługowej oraz opisanie przykładów zastosowania podejścia ukierunkowanego na innowacje w kształtowaniu zachowań organizacyjnych, komunikacji z klientem, a także w samym przedmiocie i sposobie świadczenia usługi.

Co zawiera publikacja

1. Wstęp

2. Wprowadzenie do tematyki usług

3. Wprowadzenie do tematyki innowacyjności w sektorze usług

4. Innowacyjne usługi

5. Innowacje technologiczne w usługach

6. Innowacje procesowe w usługach

7. Innowacje organizacyjne w usługach

8. Promocja innowacyjnych usług

9. Podsumowanie

 

 

 

Pomoc