Opis>
Co łączy innowacyjność, zyski i zadowolenie pracowników? Odpowiedź jest prostsza niż myślisz: jakość relacji z bezpośrednim przełożonym. W tym odcinku Hubert Adamczyk gości Łukasza Dąbrowskiego (CERTES), by omówić wyniki przełomowego badania na temat relacji w polskich firmach. Odkryj, dlaczego warto inwestować w transparentność, wsparcie i... niespektakularne umiejętności, które przynoszą spektakularne efekty.
Z tego odcinka dowiesz się:
- Dlaczego pracownicy naprawdę odchodzą od swoich szefów, a nie z firm.
- Jak dobra relacja z menedżerem może chronić Twój zespół przed wypaleniem zawodowym.
- Co tak naprawdę buduje, a co bezpowrotnie niszczy relacje w zespole.
- Jakie „niespektakularne” umiejętności lidera przynoszą spektakularne efekty.
- Dlaczego to, jakim jesteś szefem, ma bezpośredni wpływ na całą kulturę Twojej firmy.
Zapraszamy do słuchania!