"Japanese Food and Beverage Days 2022" – spotkania b2b online dla branży spożywczej, rejestracja do 14 lutego

Opis

Szczegóły wydarzenia

Data wydarzenia:
-
Godzina:
Gdzie:
online
Online
Tematy
  • Enterprise Europe Network
Rejestracja na wydarzenie została zakończona

Spis treści

Prelegenci

Prelegenci

Nagłówek zapowiadający prelegentów

Anna Tarnawa

Anna Tarnawa

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości

Paulina Zadura

Paulina Zadura

Dyrektor Departamentu Analiz i Strategii w Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości

Barbara Worek

Barbara Worek

Centrum Ewaluacji i Analiz Polityk Publicznych, Uniwersytet Jagielloński

Monika Dawid-Sawicka

Monika Dawid-Sawicka

Ekspertka rynku pracy

Anna Skowrońska

Anna Skowrońska

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości

Natalia Krygowska-Nowak

Natalia Krygowska-Nowak

MCM Institute

Zbigniew  Brzeziński

Zbigniew Brzeziński

Sektorowa Rada ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej

Roland Zarzycki

Roland Zarzycki

Collegium Civitas

Agata Kaczmarska

Agata Kaczmarska

Dentsu Polska & CEE

Grzegorz Krzemień

Grzegorz Krzemień

Golden Submarine

Marcin Olkowicz

Marcin Olkowicz

Przewodniczący i Animator Rady Sektorowej

Patrycja Załuska

Patrycja Załuska

RE:START KARIERY

Wojciech Kreft

Wojciech Kreft

Unicorn VR World

Karolina  Borkowska – Bylicka

Karolina Borkowska – Bylicka

Public Dialog

Program

Program

Zapoznaj się z programem wydarzenia

15.02.2022 16:03 - 16:03

Branżowy Bilans Kapitału Ludzkiego w sektorze komunikacji marketingowej wprowadzenie do Okrągłego Stołu

Paulina Zadura, Dyrektor Departamentu Analiz i Strategii, PARP

Sektor komunikacji marketingowej w badaniach Branżowego Bilansu Kapitału Ludzkiego

Anna Skowrońska, Koordynator I edycji projektu BBKLII w sektorze komunikacji marketingowej, PARP

15.02.2022 16:03 - 16:03

Blok I: Skuteczne kierowanie zespołami w obliczu nowych wyzwań

Pracownicze i liderskie kompetencje, których znaczenie wzrośnie w najbliższej przyszłości w sektorze – wyniki badań

dr hab. Barbara Worek, prof. UJ Instytut Socjologii/ Centrum Ewaluacji i Analiz Polityk Publicznych, Uniwersytet Jagielloński

Dyskusja ekspercka: Wyzwania w wymiarze kompetencyjnym i zarządczym dla sektora komunikacji marketingowej w czasach H2H i 3E

Zbigniew Brzeziński, lider Grupy Rynek Pracy Sektorowej Rady ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej

Agata Kaczmarska, Chief People Officer, dentsu Polska & CEE

Patrycja Załuska - Prezes RE:START KARIERY

Roland Zarzycki, Collegium Civitas

Prowadzenie dyskusji: Monika Dawid–Sawicka, Ekspertka rynku pracy

15.02.2022 16:03 - 16:03

Blok II: Spójrzmy przed siebie – możliwe kierunki rozwoju sektora

Wizja sektora w oparciu o zidentyfikowane w badaniu trendy 

Natalia Krygowska-Nowak, MCM Institute, Współautorka raportu z badań

Dyskusja ekspercka: Przyszłość sektora w świetle aktualnych trendów

Karolina Borkowska-Bylicka, Wiceprezes Public Dialog

Wojciech Kreft, Unicorn VR World

Grzegorz Krzemień, Prezes GoldenSubmarine

Marcin Olkowicz, Przewodniczący i Animator Sektorowej Rady ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej

Prowadzenie dyskusji: Monika Dawid–Sawicka, Ekspertka rynku pracy

15.02.2022 16:03 - 16:03

Podsumowanie Okrągłego Stołu – Anna Tarnawa, Kierownik Sekcji badań i strategii, PARP

Szczegóły wydarzenia

Data wydarzenia:
-
Godzina:
Gdzie:
online
Online
Tematy
  • Enterprise Europe Network
Rejestracja na wydarzenie została zakończona

Spis treści

Pomoc