Opis projektu
Projekt obejmował promowanie marki produktowej, która ma szansę stać się rozpoznawalną na rynku zagranicznym. Przedmiotem projektu były słodycze, tj. lizaki, cukierki i karmelki, które charakteryzują się naturalnymi barwnikami i aromatami. Zawierają soki owocowe i witaminy, są bez środków konserwujących.
W ramach projektu firma wzięła udział w imprezach targowych:
- Iran Agro 2017;
- Speciality Food Festival 2017, Dubaj;
- Angua 2017, Niemcy;
- ISM 2018, Niemcy;
- Ran Agro 2018;
- Africa's Big 2018;
- Sial Paris 2018, Francja;
- ISM 2019, Niemcy;
- Speciality Food Festival, Zjednoczone Emiraty Arabskie;
- Angua 2019, Niemcy.
Przeprowadzone działania umożliwiły nawiązanie stałych partnerskich stosunków z kontrahentami, podpisanie kontraktów handlowych. Pozwoliły wejść z ofertą na kluczowy rynku zbytu – regionu Bliskiego Wschodu i Afryki Północnej, który jest jednym z najdynamiczniej rozwijających się i najzamożniejszych rynków świata. Zwiększyła się rozpoznawalność firmy oraz przychody z eksportu.
- Nazwa Programu Operacyjnego: Inteligentny Rozwój
- Nazwa poddziałania: 3.3.3 Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych – Go To Brand
- Nazwa projektu: Udział Spółki Argo w programie promocji branży polskich specjalności żywnościowych Go To Brand
- Nazwa beneficjenta: Zakład Produkcyjno-Handlowy ARGO Sp.z o.o.
- Wartość projektu: 1 224 735,60 zł
- Wartość dofinansowania: 597 432,00 zł