Przedsiębiorczyni, właścicielka firmy Justyna de Bure Marketing i PR; pomysłodawczyni z e n zz e n – bransoletki monitorującej nastrój i ostrzegającej przed wybuchem gniewu, pomagającej w rozwijaniu inteligencji emocjonalnej dzieci i dorosłych (www.myzenzzen.com). Mama trójki chłopców. Pasjonatka nowoczesnych narzędzi komunikacji w służbie człowiekowi.
Justyna ma ponad 15 lat doświadczenia w obszarze Public Relations i business development. Specjalizuje się w strategiach komunikacji i kreowania wizerunku firm oraz organizacji non-profit. PR’owe szlify zdobywała m.in. we wrocławskiej PRERII oraz globalnym MSL Group. W latach 2006-2007 członek zespołu ds. EXPO 2012 w Urzędzie Miasta Wrocławia. Przez ponad 6 lat współpracowała z RICS Polska, wspierając Country Managera w realizowaniu misji organizacji i rozwijaniu struktur członkowskich. Wspólnie z mężem prowadzi restaurację BREIZH w Warszawie.