Główne zadania:
Realizacja zadań w ramach projektu niekonkurencyjnego „Rozbudowa funkcjonalności Bazy Usług Rozwojowych oraz jej upowszechnianie jako narzędzia wspierającego proces uczenia się osób dorosłych”, współfinansowanego ze środków UE w ramach Funduszy Europejskich dla Rozwoju Społecznego 2021-2027, w tym w szczególności:
- Udział w opracowaniu wkładów merytorycznych do dokumentacji w związku z prowadzonymi postępowaniami oraz merytoryczna ocena w zakresie wyboru wykonawców usług w ramach zadań sekcji;
- Współpraca z wykonawcami/audytorami przeprowadzającymi audyty jakości (w tym audytów doraźnych i audytów usług) oraz ekspertami świadczącymi usługi eksperckie w ramach zadań sekcji;
- Realizacja audytów jakości (w tym doraźnych i audytów usług) w podmiotach zarejestrowanych w Bazie Usług Rozwojowych.
- Realizacja zadań związanych z wdrożeniem niezgodności z audytów jakości.
- Prowadzenie postępowań wyjaśniających na podstawie informacji zewnętrznych o niespełnianiu wymogów BUR.
- Cykliczne analizy dot. realizacji audytów, problemów wynikających ze zgłoszeń od interesariuszy oraz analizy danych z bazy, wraz z rekomendowaniem zmian poprawiających jakość usług w BUR.
Oczekujemy (wymagania konieczne):
- wykształcenie wyższe;
- minimum 3 lata doświadczenia zawodowego w realizacji kontroli/audytów w ramach projektów szkoleniowych/doradczych/audytowych lub minimum 3 lata doświadczenia zawodowego w realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej
- znajomość regulacji prawnych i systemu wdrażania związanego z realizacją projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej, ze szczególnym uwzględnieniem Europejskiego Funduszu Społecznego;
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (ze szczególnym uwzględnieniem MS Word, MS Excel, MS PowerPoint).
Dodatkowo (wymagania pożądane):
- ukończone szkolenia w zakresie audytu/uprawnienia audytora;
- umiejętność organizacji pracy;
- umiejętność pracy pod presją czasu;
- umiejętność współpracy w grupie i komunikatywność;
- umiejętność analitycznego myślenia.