Wstęp
Table of contents
16 listopada br. odbyło się webinarium pt.: „Tik Tok, Instagram, Facebook czyli jak wykorzystać potencjał nowoczesnych narzędzi marketingu w MŚP”.
Wydarzenie poprowadziła dr Kinga Stopczyńska – wykładowca Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego w Katedrze Marketingu oraz szkoleniowiec i praktyk biznesu z zakresu szeroko pojętej komunikacji marketingowej. Aktorka książek „Influencer marketing w dobie nowych mediów” oraz „Kreowanie wizerunku marki przy wykorzystaniu nowoczesnych narzędzi komunikacji marketingowej”.
Oglądając nagranie dowiecie się m.in. jak komunikować się z klientem, tworzyć skuteczne strategie marketingowe, budować PR marki oraz społeczność z wykorzystaniem narzędzi nowoczesnego marketingu.
Zagadnienia poruszone podczas webinarium:
- Strategia działania i wykorzystanie potencjału narzędzi na Instagramie, Facebooku oraz Tik Toku.
- Zagrożenia i szanse komunikacyjne w social media.
- Profil marki na Twitterze.
- Tworzenie sieci ambasadorów marki w social media.
- Wykorzystanie storytellingu w komunikacji.
- Kształtowanie postaw klientów w oparciu i inspirację i coaching dedykowany marce.
Organizatorem wydarzenia była Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości w ramach działań Centrum Rozwoju MŚP.