Branżowy Bilans Kapitału Ludzkiego II w sektorze komunikacji marketingowej. Wybrane wyniki z II edycji badań

Stay up to date

Enter your email to download the report

broszura_marketing

PDF Download

Szanowni Państwo,

serdecznie zapraszamy do zapoznania się z wybranymi wynikami z II edycji projektu Branżowy Bilans Kapitału Ludzkiego II dla sektora komunikacji marketingowej. Badania prowadzone w ramach projektu miały na celu zwiększenie wiedzy na temat stanu i kierunków rozwoju kadr w branży i związanego z nim zapotrzebowania na kompetencje, a także określenie wyzwań, mających swe źródło w zmianach społecznych, gospodarczych i technologicznych.

Mamy nadzieję, że prezentowane wyniki okażą się interesujące oraz użyteczne dla osób zarządzających firmami, obecnych oraz przyszłych pracowników sektora komunikacji marketingowej, jak również wszystkich osób zainteresowanych tematyką kompetencji w sektorze.

Zespół badawczy

What the publication contains

Informacje o projekcie

Metody badawcze

Informacje o sektorze

„Mała hossa” na rynku w 2021 r.

Trendy w sektorze

Wpływ pandemii i wojny w Ukrainie na firmy działające w sektorze

Wyzwania dla firm

„Komunikacja Marketingowa 2030”. Scenariusze przyszłości

Główne procesy biznesowe w sektorze i kluczowe stanowiska

Zapotrzebowanie na stanowiska wśród pracodawców poszukujących pracowników

Deklarowane zmiany w poziomie zatrudnienia w perspektywie dwóch i pięciu lat

Nowe stanowiska w sektorze

Ocenianie kompetencji pracowników

Rozwój kompetencji z perspektywy pracowników

Bilans kompetencji

Pomoc