Przyszłość blogosfery

Stay up to date

Enter your email to download the report

Przyszłość blogosfery

PDF Download

Światowa blogosfera osiągnęła fazę dojrzałości, która charakteryzuje się zwykle większą stabilizacją, ale i wolniejszym rozwojem. Jednocześnie blogi stały się zjawiskiem masowym co nie wpłynęło pozytywnie na jakość tekstów publikowanych na blogach. Jak wynika z raportu przygotowanego przez Universal McCann1 w marcu 2009 roku, liczba założonych blogów na całym świecie zbliżyła się już do 185 milionów, w tym blogów polskojęzycznych było 2,84 miliona. Wówczas oznaczało to, że statystycznie prowadził je już niemal co piąty internauta.2 Jednocześnie następujący intensywny wzrost popularności zjawiska lifestreamingu nie pozostał bez wpływu na obecny kształt blogosfery. Lifestreaming pozwala użytkownikowi na bieżące śledzenie wszystkiego, co go interesuje i dzieje się w sieci, pozwala na stały kontakt ze znajomymi i zasilanie ich w bieżące informacje na dowolny temat. W wielu aspektach może to stanowić konkurencję dla blogosfery.

What the publication contains

1. Wprowadzenie
2. Podstawowe pojęcia i definicje
3. Przegląd blogosfery w Polsce
4. Lifestreaming konkurencją dla tradycyjnego bloga
4.1. Marketing za pomocą bloga
4.2. Marketing za pomocą lifestreamingu
5. Podsumowanie
6. Źródła

Pomoc