-
PARP zaprasza na „Branżowe czwartki”, czyli cykl webinarów nt. potrzeb kompetencyjnych i wyzwań na rynku pracy
-
Podsumowanie badań branżowych BKL. PARP zaprasza na spotkanie!
-
Polacy po pięćdziesiątce chcą otwierać swój biznes
-
Polacy spragnieni wiedzy. Aż 83% dorosłych rozwija swoje kompetencje
-
Polskie badania sektorowe w ramach Branżowego Bilansu Kapitału Ludzkiego inspiracją dla zagranicy – przykład dla tureckiego sektora stalowego w raporcie ETF
-
Polskie firmy a sztuczna inteligencja: kto jest gotowy, a kto wciąż czeka?
-
Polskie innowacje w edukacji dorosłych zaprezentowane przez Ekspertów BKL na międzynarodowej konferencji UALL-SCUTREA 2025 w Liverpoolu
-
Pomiędzy optymalizacją a innowacyjnością – jaka przyszłość czeka branżę żywności wysokiej jakości?
-
Przemysł mody i innowacyjnych tekstyliów w świetle wyników Branżowego Bilansu Kapitału Ludzkiego - transmisja online od godz. 10:00
-
Przyszłość branży budowlanej. PARP ogłasza wyniki badań Branżowego Bilansu Kapitału Ludzkiego
-
Przyszłość branży gospodarki wodno-ściekowej i rekultywacji w świetle II edycji badań Branżowego Bilansu Kapitału Ludzkiego
-
Przyszłość branży usług rozwojowych. Czy na rozwój branży wpływać będzie zastosowanie nowoczesnych technologii, kluczowe kompetencje, a może innowacje?
-
Przyszłość branży żywności wysokiej jakości – pomiędzy optymalizacją a innowacją – webinarium o 10:00
-
Przyszłość i wyzwania stojące przed branżą mody i tekstyliów. Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości 7 kwietnia br. zaprezentuje raport z badania
-
Przyszłość rynku pracy - 17 odsłon branżowych. Spotkanie online syntetyzujące wyniki badań branżowych BKL o godz. 13:00
-
Przyszłość sektora komunikacji marketingowej – PARP zaprasza na premierę raportu!
-
Przyszłość sektora odzysku materiałowego surowców w świetle badań BBKL - webinarium o 10:00
-
Raport podsumowujący wyniki badań Bilans Kapitału Ludzkiego 2019-2020
-
Raport z I edycji badań Branżowego Bilansu Kapitału Ludzkiego II w sektorze handlu
-
Raport z I edycji badań Branżowego Bilansu Kapitału Ludzkiego II w sektorze komunikacji marketingowej
Strona 6 z 10