Opis>
Szkolenie przeznaczone jest dla przedsiębiorców planujących rozpocząć działalność eksportową lub tych, którzy już ją prowadzą, ale chcą poszerzyć swoją wiedzę w zakresie budowania strategii ekspansji na zagraniczne rynki. Podczas szkolenia zostaną poruszone najważniejsze aspekty tworzenia strategii eksportowej, wskazane możliwości wsparcia oraz metody wejścia na rynki i pozyskiwania nowych klientów.
1. Strategia eksportowa jako element strategii rozwoju firmy 2. Ocena możliwości eksportowych firmy 3. Wybór docelowego rynku zagranicznego 4. Ocena poszczególnych grup ryzyka związanego z działalnością eksportową 5. Ustalenie potrzeb informacyjnych firmy związanych z eksportem 6. Metody pozyskania klienta zagranicznego 7. Strategia wejścia na rynek zagraniczny 8. Strategia produktu 9. Strategia cenowa 10. Strategia dystrybucji 11. Strategia promocji 12. Umowy w międzynarodowym obrocie handlowym jako kluczowy element skutecznej strategii eksportow Część szkolenia w ramach cyklu "Szkoła dla Eksportera" pt. "Budowanie i rozwój strategii eksportowej przedsiębiorstwa - aspekty praktyczne"