Wzrost konkurencyjności i innowacyjności przedsiębiorstwa PL Sp. z o.o. poprzez wdrożenie strategii wzorniczej

COM_SUCCESSES_DETAIL_PROJECT_DESCRIPTION

maszyna na hali produkcyjnej w fabryce

Celem projektu było zwiększenie konkurencyjności przedsiębiorstwa w branży oświetleniowej ze szczególnym uwzględnieniem segmentu oświetlenia biurowego. Zaplanowano wprowadzenie na rynek nowej marki, opracowano jej niepowtarzalną identyfikację wizualną, przygotowana została również strategia skutecznej komunikacji oraz responsywna strona internetowa. Dzięki współpracy z zewnętrznymi podmiotami doradczymi przeprowadzono profesjonalne badania rozwojowe, które przyczyniły się do opracowania strategii wzorniczej i harmonogramu działań koniecznych do uruchomienia nowej linii innowacyjnych projektów opraw oświetleniowych LIKE AT HOME. W tym celu zakupiono giętarkę 3D do drutu, zgrzewarkę doczołową, zgrzewarkę do drutu oraz prościarkę. W wyniku realizacji projektu udało się wypracować niepowtarzalną serię niepowtarzalnych serii opraw oświetleniowych pod nowym brandem. Część opraw z serii LIKE AT HOME otrzymała prestiżowe nagrody i wyróżnienia.  

  • COM_SUCCESSES_DETAIL_BENEFICIARY

  • PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ (PLUS LIGTING)

  • COM_SUCCESSES_DETAIL_PROJECT_LOCATION

    Białystok, podlaskie

  • COM_SUCCESSES_DETAIL_BENEFICIARY_HQ

    Warszawa

  • COM_SUCCESSES_DETAIL_PROJECT_VALUE

    491 816 PLN

  • COM_SUCCESSES_DETAIL_FUNDING_VALUE

    256 295 PLN


COM_SUCCESSES_DETAIL_PROJECT_LOCATION

Pomoc