-
Pomoc de minimis może być udzielana tylko podmiotom, które mają swoją siedzibę na terytorium Rzeczpospolitej, jednak Komisja Europejska zobowiązała nas do tego, aby świadczyć również usługi podmiotom zagranicznym, jeżeli takie się do nas zgłoszą. Czy właściwym będzie finansowanie takiej usługi w 50 procentach z Komisji Europejskiej i 50 procentach ze środków prywatnych danego przedsiębiorstwa?
-
Prosimy o wyjaśnienie przepływu płatności pomiędzy nami, dostawcą licencji/szkoleń/doradztwa a Państwa instytucją?
-
W jaki sposób Beneficjent przedkłada wniosek o płatność?
-
W jaki sposób i jak często beneficjent składa wniosek o płatność?
-
W jaki sposób i jak często należy składać wnioski o płatność?
-
W jaki sposób następuje weryfikacja kwoty ryczałtowej?
-
W jaki sposób płatność będzie przekazana w formie zaliczki?
-
W jaki sposób przedkładane są wnioski o płatność?
-
W jaki sposób wnioski o płatność są wnoszone?
-
W jaki sposób wypłacane jest dofinansowanie?
-
W jakich terminach należy składać wnioski o płatność?
-
W jakiej formie jest przekazywane dofinansowanie?
-
W jakim przypadku dofinansowanie nie będzie wypłacone?
-
W jakim terminie instytucja zatwierdza wniosek o płatność?
-
W jakim terminie należy rozliczyć zaliczkę?
-
W jakim terminie PARP zatwierdza wnioski o płatność?
-
W jakim terminie zatwierdzany jest wniosek o płatność?
-
W jakim trybie przekazywane jest dofinansowanie?
Сторінка 3 із 3