Badania interesariuszy komunikacji Krajowej Inteligentnej Specjalizacji

Stay up to date

Enter your email to download the report

2018_POIR_Badanie_interesariuszy_KIS

PDF Download

Celem badania było zebranie danych do opracowania ram strategii komunikacji Krajowej Inteligentnej Specjalizacji (KIS). Badaniem zostali objęci przedsiębiorcy oraz przedstawiciele instytucji otoczenia biznesu. Badanie interesariuszy komunikacji KIS zostało przeprowadzone z wykorzystaniem techniki CATI oraz FGI, w ramach szerszego „Badania ewaluacyjnego na potrzeby opracowania strategii komunikacji KIS…”, w ramach projektu „Monitoring KIS” (POIR 2.4.2).

Jeżeli więc chcesz się dowiedzieć:

  • jaka jest wiedza przedsiębiorców na temat krajowych i regionalnych inteligentnych specjalizacji?
  • czy nazwa krajowe IS oraz regionalne IS jest znana wśród przedsiębiorców?
  • jakie skojarzenia wywołują u przedsiębiorców skrócone nazwy KIS i RIS?
  • jaka jest wiedza przedsiębiorców w zakresie procesu przedsiębiorczego odkrywania?
  • jakie są rekomendowane sposoby komunikacji i promocji KIS/RIS oraz PPO?
  • z jakich źródeł przedsiębiorcy czerpią informacje na temat KIS/RIS?

zapraszamy do lektury!

What the publication contains

  1. Streszczenie
  2. Kontekst realizacji badania
  3. Skrócony opis metodologii badania
  4. Wyniki badania
  5. Wnioski z badania i rekomendacje dla komponentu 3 badania
  6. Rekomendacje dotyczące strategii komunikacji
Pomoc