Publikacja przybliża zagadnienia innowacji popytowych, w tym uporządkowania definicji odnoszących się do ich wdrażania w praktyce gospodarczej na gruncie nauk o zarządzaniu, nauk ekonomicznych i społecznych. Prezentuje także instrumenty, narzędzia i metody wspierające wdrażanie innowacji popytowych w firmach. Publikacja skierowana jest przede wszystkim do osób zarządzających małymi i średnimi przedsiębiorstwami, ale także do wszystkich tych, którzy zainteresowani są poruszanymi w publikacji zagadnieniami.
What the publication contains
1. Popytowe podejście do tworzenia innowacji – informacje podstawowe
2. Nowe koncepcje i trendy tworzenia innowacji w przedsiębiorstwach
3. Instrumenty i metody ułatwiające wdrażanie innowacji popytowych
4. Przykłady zastosowania popytowego podejścia do innowacji
5. Wnioski i rekomendacje dla przedsiębiorstw
6. Aneksy
7. Pytania na które powinien odpowiedzieć sobie każdy przedsiębiorca po lekturze publikacji