Prawo reklamy i promocji w Unii Europejskiej - część 1; EEN "Szkoła dla Eksportera"

Description>

Reklama i promocja mają dla przedsiębiorców bardzo duże znaczenie: odpowiednio wykorzystane pozwalają dotrzeć do szerszego grona klientów i mogą znacząco wpłynąć na poziom sprzedaży produktów czy usług.

Podczas szkolenie Dominika Ewa Harasimiuk omawia najważniejsze kwestie związane z prawem reklamy i promocji obowiązującym w Unii Europejskiej.

Prezentacja ze szkolenia jest dostępna na naszej stronie: https://www.parp.gov.pl/component/con... 

Agenda:

1. Prawo reklamy – źródła prawa międzynarodowego, unijnego i polskiego.                                                                                          2. Reklama jako czyn nieuczciwej konkurencji.                                                                                                                                          3. Reklama jako nieuczciwa praktyka rynkowa.                                                                                                                                        4. Zakazy reklamy – zakazy bezwzględne i względne.                                                                                                                              5. Zakazy reklamy towarów – tytoń, napoje alkoholowe, produkty lecznicze, suplementy diety, wyroby medyczne.                            6. Zakazy reklamy usług – reklama instytucji finansowych, reklama wolnych zawodów.                                                                        7. Reklama w środkach masowego przekazu – reklama w mediach audiowizualnych, reklama internetowa.                                          8. Podsumowanie.

Szkolenie poprowadziła Dominika Ewa Harasimiuk – dr nauk prawnych, prodziekan ds. naukowych i współpracy międzynarodowej Wydziału Prawa i Administracji Uczelni Łazarskiego w Warszawie. Naukowo dr Harasimiuk zajmuje się prawem instytucjonalnym Unii Europejskiej (UE) oraz prawem rynku wewnętrznego UE. Specjalizuje się również w obszarze prawa reklamy i nieuczciwej konkurencji. Jest autorką szeregu publikacji w wymienionych dziedzinach. Wykładowczyni na uniwersytetach i uczelniach krajowych (Uczelnia Łazarskiego, Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, Uniwersytet Warszawski) oraz uniwersytetach zagranicznych (Uniwersytet w Salzburgu, Bostonie, University of West London). 

I część szkolenia:  • Prawo reklamy i promocji w Unii Europ...                                                                                                            II część szkolenia:    • Prawo reklamy i promocji w Unii Europ...                                                                                                          III część szkolenia:    • Prawo reklamy i promocji w Unii Europ...   

#praworeklamy #reklamawUE #reklamaipromocja 

Film został przygotowany przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości w ramach projektu Enterprise Europe Network „Szkoła dla Eksportera”. Zapraszamy do obejrzenia pozostałych filmów, które dla Państwa przygotowaliśmy.

Pomoc